Shop Mobile More Submit  Join Login
Evil Duck Empire by Tahyon Evil Duck Empire by Tahyon
I just had some fun testing some formulas and combining them til Donald Duck pop out :))...i said WTF:)) and i said , i have to share that cause maybe somebody like to get more from it so anybody is free to work around my params and if something nice come out just mention my name ;)

Mandelbulb3Dv17{
Y.....S...E1/...M7...2.....nMxMTVHFxzq.n8W1EIkyjigQVZ90/4ynPTM7RN3XFzON1Y8eozGzj
................................IUf3R5w3a/2........Y./..................y.2...rE
.................s/0/....6.f0...A/...2E......glMRUzsVdjD/..........m/dkpXm1....U
z.....kD12../2ED8Qxckp1..dkpX0LD8wzjg53iSIsu1.A............u1....y1...sD...../..
.w1...sDiSLIKAXu2u9y.p90X4ayyCo9JhnxsFcjmys3uykMqvHG.yFS5F7Xy0Wgxgi4ejiDQuKUVScu
fvfLpJbg3fHOyea5Q/oAXNjD......o/6.............kD.2....sD.2kz.ckpX0LD8Qwj........
.............ckpXm1...sD....zU/S17.isBY.MZrE0UTS17.auBY.sgrE0UxS17...........UZ.
.....MEUZz1.......kz.gG6J.UT.s5......I3...kb....K/...g0...E4....a....In....UJJ52
awYb5arQPhmDqIG6x7KIJkF7h.6.3c..HBJS..klrlkCx9xD/YRyz7Vtaz1...........U28..6gI1.
.Eot8VlJ4z9.NbzTGMitz0...........6.3znW9//..M4n5/A7uz.EOf5nlcsxj.gM3ZaYq1z9.0c..
UIWG..EVjiO8eGyD..BC4POwoz1..........EkA43kF1V1..Y1tlPBjsz9.fK50niwE./ka5g.2od.k
IQkB/2HAl...l91yy64/.1EiddwWgF/k.wprzXA.3.A..ItRS/UBkM1.E3VWhl2.Tl3L.kc6gK8X.g2I
E/.hiMtS1/EI8/3.finW846.ZJKO.6HIUisL.k/6M.ELSRsUu/.NZd4.oYKX7S6.nAHA.IzQHeMR.UsQ
L/UryRfZF/koF9B....y3q/.ee0k.1A.IJ3yAT2.wy5y3q/..wqPiBbE5/0OdR4OUgKNt/mNgxqRmsWO
E....E....E/....I....g....UIdJKPVtaPm.kPs/UQ.........................MU/4.......
...................................................wz..........EOaNaNaNa7z9.....
........................kz1..........2DOXXMhsHiD................................
.....................M.....3....A....AJOZ75Q6Z4PWJaQo/.BY/......................
.....MU/4MU/4................U.E........kz1........wz.........zD................
..........................................................2........wz...........
................................3....E/..../....TBINgFLOXpoPYJ4.................
........................................E.2.....................................
...wz...........................................................................
..........................................UA....4....A....UFjl4NdtqNUYYPo/0IjR5.
.....................c..6..........................4./........0k........kz1.....
...wz...........................................................................
........................................................}
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2011-11-14
Evil Duck Empire is by ~Tahyon ( Suggested by lucid-light and Featured by SuicideBySafetyPin )
:iconzezdar:
zezdar Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is amazing! I love it!
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Sep 18, 2013  Professional Digital Artist
Thx myfirend!
Reply
:iconzezdar:
zezdar Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
I am honored!
Reply
:iconundead-academy:
Undead-Academy Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
That is one wicked duck , well worth the DD :)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Apr 17, 2013  Professional Digital Artist
Thx, hahahah ... :)
Reply
:iconundead-academy:
Undead-Academy Featured By Owner Apr 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Most welcomed that is way cool :)
Reply
:icontimemit:
timemit Featured By Owner Nov 29, 2012  Student Digital Artist
Featured here [link] If you don't want your work featured please let me know
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 30, 2012  Professional Digital Artist
Thx my friend, much appreciate it!;)
Reply
:iconfyredrgn:
fyredrgn Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist General Artist
I really don't understand how you do this (and am not really asking though I'm fascinated. Sometimes magic is better left in not understanding how it happened, just simply that it did.) Yeah, I'm watching you. :D .... Um..... Ok, that sounded creepy, but you're on my watchlist nonetheless..... in a not-creepy-at-all kind of way. Stopping while I'm ahead. Thanks for the stunning art. :)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Jul 23, 2012  Professional Digital Artist
you welcome!:)
Reply
:iconfyredrgn:
fyredrgn Featured By Owner Jul 23, 2012  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconbelievethehorror:
BelieveTheHorror Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist
it looks like a ship but wow its pretty :3
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Jul 14, 2012  Professional Digital Artist
:)
Reply
:icongabrielsiegl:
GabrielSiegl Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wohooo!! This looks a little bit like the cover of Meshuggahs Nothing.
Very cool :star:
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner May 19, 2012  Professional Digital Artist
Thx man !;)
Reply
:icontrsor7:
trsor7 Featured By Owner Mar 21, 2012  Professional General Artist
of course fabulous work textures and ambiance :)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Mar 21, 2012  Professional Digital Artist
Thx !;)
Reply
:iconprocrastinator2006:
procrastinator2006 Featured By Owner Mar 14, 2012
Beautiful! :)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Mar 14, 2012  Professional Digital Artist
:)
Reply
:iconmtgc4rd5:
MTGC4RD5 Featured By Owner Dec 17, 2011
Haha, it does look like a duck(s)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Dec 17, 2011  Professional Digital Artist
:)) a evil one :rofl:
Reply
:iconheavymetalteacup:
heavymetalteacup Featured By Owner Dec 8, 2011  Hobbyist General Artist
Lovely render and love the background treatment!
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Dec 8, 2011  Professional Digital Artist
Thx , i appreciate it :)
Reply
:iconmario837:
mario837 Featured By Owner Dec 1, 2011
I have missed this one! Congratulations on the DD. :clap:
:hug:
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Dec 1, 2011  Professional Digital Artist
Thx :)
Reply
:iconxzendor7:
xzendor7 Featured By Owner Nov 20, 2011   Digital Artist
This Is Simply Awesome
It's A Fantastic Looking Fractal Creation.
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 20, 2011  Professional Digital Artist
Thx , i didn't even render it at high res with high settings , didn't know that would have so big success...ahahah Evil Duck :lol:
Reply
:iconxzendor7:
xzendor7 Featured By Owner Nov 21, 2011   Digital Artist
It's An Amazing Creation.

When I Saw It The First Thing That Came To Mind Was An Evil Donald Duck. lol
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 21, 2011  Professional Digital Artist
Thx ...yeah ...looks like DDuck :lol: :)
Reply
:icondark-beam:
dark-beam Featured By Owner Nov 17, 2011  Student Artist
Congrats! :)
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 17, 2011  Professional Digital Artist
Thx :)
Reply
:iconaupre:
aupre Featured By Owner Nov 16, 2011   Digital Artist
rad
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 16, 2011  Professional Digital Artist
?? :)
Reply
:iconfunartplastika:
funartplastika Featured By Owner Nov 16, 2011
Really nice work! Terrifying job! But i have a question: what's the soft you used to process these parameters?
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 16, 2011  Professional Digital Artist
Thx ....the soft is Mandelbulb 3D 1.7.5 is a free 3D fractal generator based on very complex mathematical formula...you can download it from here [link]

Actually Mb3d generates this parameters so you can share your work with people
Reply
:iconyunlikeji:
yunlikeji Featured By Owner Nov 14, 2011
These tungsten carbide rings are carefully selected by our top tungsten designers and highest quality tungsten rings are not just guaranteed but a must. We have the largest selection of tungsten wedding rings, which are melts at an extraordinary 6,100 degrees Fahrenheit. There is nothing that is able to destroy these hardest rings in the world. Tungsten carbide ring is 4 times harder than titanium’s and 2 times heavier than platinum’s. Tungsten ring is virtually scratch resistant and perfectly stands for forever love. As a world-class supplier of tungsten jewelry, Tungsten Love offers lifetime guaranteed tungsten carbon rings which remains shiny, flawless surface for all lifelong. Please click here to start browsing this collection.
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional Digital Artist
??
Reply
:iconiksaxophone:
iksaxophone Featured By Owner Nov 15, 2011
Spam, dude. Ignore it.
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 16, 2011  Professional Digital Artist
K :lol:
Reply
:iconyurika-sai-sama:
yurika-sai-sama Featured By Owner Nov 14, 2011  Student Digital Artist
amazing! is true art! >w<
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional Digital Artist
Thx
Reply
:iconyurika-sai-sama:
yurika-sai-sama Featured By Owner Nov 14, 2011  Student Digital Artist
you welcome >u<
Reply
:iconbrokn1:
Brokn1 Featured By Owner Nov 14, 2011
Amazingly done...
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional Digital Artist
Thx, i appreciate it :)
Reply
:iconargentum-silva:
Argentum-Silva Featured By Owner Nov 14, 2011  Student General Artist
:jawdrop: Wow... Nice duck... :sprint:
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 14, 2011  Professional Digital Artist
Thx, i appreciate it :)
Reply
:iconargentum-silva:
Argentum-Silva Featured By Owner Nov 15, 2011  Student General Artist
;3 Hey, I'm only speaking the truth.
Reply
:icontahyon:
Tahyon Featured By Owner Nov 16, 2011  Professional Digital Artist
Thx , i appreciate it ;)
Reply
:iconargentum-silva:
Argentum-Silva Featured By Owner Nov 16, 2011  Student General Artist
:aww: Welcome.
Reply
:iconkirad2011:
Kirad2011 Featured By Owner Nov 14, 2011
Great work. Very well down love the colors too blending
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo




Details

Submitted on
September 18, 2011
Image Size
2.8 MB
Resolution
1900×1068
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,080
Favourites
513 (who?)
Comments
145
×